Sleva 33% na všechny programy

Chci se cítit lépe a být v kondici!

Cíl: Zhubnout 20 kg

Vybraný program: Dieta „S“ na 12 týdnů

Motivace zhubnout

Motivuje mě mé zdraví, chci se cítit lépe a být v kondici. Samozřejmě se chci také líbit a celkově lépe vypadat.

Moje zkušenost s hubnutím/dietami

Prodietix mi doporučila známá. Už jsem jeden program absolvovala, zhubla 18 kg a byla jsem velmi spokojená.

Sport a záliby

Nesportuji, ve volném čase se věnuji hudbě, hraji na klavír, akordeon a zpívám ve sboru. Také ráda čtu knihy. Baví mě učit se nové jazyky, v současnosti se učím mandarínskou čínštinu a korejštinu.

Životní styl

Poslední měsíc jsem se stěhovala do nového bytu, který ještě neměl dostavěnou kuchyň, takže jsem jedla konzervy a instantní jídla. Kvůli stresu a nouzovému stavu se mi váha vyšplhala zpátky a chtěla bych se konečně dostat na číslo na váze, se kterým budu spokojená.

Dojmy prvního týdne

Mé první dojmy z diety byly nadšené, protože jsem dostala šanci si splnit novoroční předsevzetí a konečně se přiblížit ke své vysněné postavě. Mám před sebou ještě dlouhou cestu, ale už teď se při pohledu do zrcadla cítím lépe. Po prvních dnech se cítím lehčí a méně nafouknutá, v žaludku mě nic netíží a už jsem pár kilogramů zhubla. Druhý den jsem byla trochu unavená, ale tomu napomohlo i ošklivé počasí. Po rozbalení balíčku jsem si dopředu rozdělila jednotlivá jídla, teď je jen jednoduše vyndám z krabičky a nemusím přemýšlet, co budu jíst. Překvapilo mě, že vůbec nepociťuji hlad a že je příprava jídel velmi jednoduchá. Nejvíc mi chutná rajčatová polévka, mám ji moc ráda a její vylepšená příchuť mě příjemně potěšila. Dodržování režimu je pro mě úplně bezproblémové, ani denní režim se mi příliš nezměnil, pouze večeřím o hodinu dřív, ráno navíc začínám rozcvičkou a pravidelně chodím na procházky. Nejtěžší je, když jsem s rodinou, oni jedí má oblíbená jídla a já si je nemůžu dát. Rodina mě v mém cíli jinak velmi podporuje. 

Dojmy druhého týdne

Druhý týden hodnotím velmi dobře a cítím, že je mi oblečení v oblasti břicha a stehen volnější. Jsem od své vysněné váhy ještě daleko, což mě motivuje vydržet a pokračovat. Neměla jsem ani žádnou krizi, na pravidelný režim jsem si už zvykla a přešly mě i chutě na sladké, které jsem měla ze začátku. Pitný režim i rozestupy mezi jídly dodržuji pravidelně, ale někdy je to pro mě těžké, protože musím jídlu podřídit svůj denní rozvrh. Když mám rozdělanou práci, tak ji musím přerušit, protože už je čas na jídlo. Snažím se ušetřit čas alespoň tím, že si každé ráno dopředu rozmyslím, co budu celý den jíst. Zatím jsem žádné recepty z webu nezkoušela, ale velmi mi pomáhá moje máma, která se snaží vymýšlet recepty, které bych mohla jíst. Kdybychom mohla ostatním něco doporučit, tak vybrat si na dietu co nejmíň rušný čas, abyste měli opravdu klid se soustředit na svůj cíl. A taky dopředu zlikvidovat sladkosti a další nepovolené jídlo doma, aby vás to nelákalo. Chutě na sladké jdou zahnat keto jídly, mně na svačinu velmi chutnají čokoládové vafle. 

Dojmy třetího týdne

Třetí týden diety hodnotím velmi dobře, cítím se celkově lehčí a mám mnohem více energie než dřív. Překvapilo mě, že se mi zlepšila kvalita spánku, jednodušeji se mi usíná i vstává. Z normálních jídel mi aktivně nic nechybí a vůbec nemám pocit, že bych se dietou „omezovala“, naopak. Mastná jídla se mi dokonce začala trochu hnusit. Jediné, co mi občas chybí, je čokoláda. Když na mě přijdou chutě, jednoduše si z nabídky jídel vyberu to, co je nejpodobnější tomu, na co mám chuť. Do života po dietě si chci odnést návyk na střídmé porce, a také se těším, že vyzkouším všechny recepty z webu Prodietix, protože vypadají velmi chutně. Oblíbila jsem si cuketové recepty na všechny způsoby, nejvíc mi však chutná ta nejjednodušší příprava – uvařím ji se solí, kořením a trochou oleje. Dieta předčila má očekávání. Jídla jsou chutná a lehce připravitelná. Jen mě trochu mrzí, že kvůli současným opatřením nemám tolik pohybu, kolik bych ráda, proto mi jdou kila dolů pomaleji. Ráno začínám alespoň rozcvičkou a přes den se snažím dělat co nejvíc domácích prací, abych měla trochu pohybu. Jsem poslední dobou dost zaneprázdněná, takže mi na větší sportování nezbývá čas. Dietu držím trochu v tajnosti, protože chci okolí překvapit svou změnou. Těším se na reakci blízkých a až si obléknu oblečení, které je mi teď trochu těsné. 

Dojmy čtvrtého týdne

Vztah k sobě samé se mi během diety velmi zlepšil, cítím se mnohem lépe a nestydím se za sebe, když jdu ven. I oblečení mi pasuje lépe. Měsíc uběhl rychle, při všech povinnostech jsem ani nevnímala, že jsem na dietě. Celá výzva byla úplně super. Kdyby to bylo potřeba, určitě do ní půjdu znovu. Raději se ale poučím ze svých chyb a už v klasickém režimu budu pokračovat v hubnutí. Během diety mi největší problém dělalo neochutnávat z normálních jídel, která jedl zbytek rodiny. Těžké bylo také odolat spontánním chutím. Těším se, až si uvařím obyčejné kuře s rýží. Jednoduchá příprava jídel a to, že se nemusím zamýšlet nad tím, co budu jíst, mi bude chybět. Po dietě budu určitě dodržovat časové rozestupy jídel a střídání sladké a slané. Také budu jíst více zeleniny. Můj plán je vyzkoušet všechny recepty ze stránek Prodietix, dodržovat naučený režim a přidat HIIT cvičení. 


 

Přijmi výzvu!

Začni hubnout s Prodietix, sdílej průběh hubnutí a získej možnost vyhrát skvělé ceny.

Každý týden losujeme výherce, zároveň můžete vyhrát ve Velkém finále.

CHCI ZAČÍT