Sleva 33% na všechny programy

Chci se mít víc ráda!

Cíl: Zhubnout 10 kg

Vybraný program: Dieta „M“ na 6 týdnů

Motivace zhubnout

Necítím se dobře ve svém těle, motivací ke zhubnutí je moje vnitřní nespokojenost. Chci se cítit dobře a mít se víc ráda.

Moje zkušenost s hubnutím/dietami

O Prodietix jsem se dozvěděla přes internet, už jsem dietu kdysi zkoušela a fungovala, proto jsem se k ní vrátila i tentokrát. Mezitím jsem vyzkoušela jsem i mnoho jiných diet, ale bez valného výsledku.

Sport a záliby

Ráda běhám a baví mě rychlá chůze. Ve volném čase mám ráda četbu a pletení, v první řadě jsem ale máma a pečuji o rodinu.

Životní styl

Jsem velmi vytížená, většinu času mi zabírá rodina a zbytek práce. Myslím, že jím celkem střídmě, ale mám ráda „junk food“, nejím ho tak často, ale občas si ho s chutí dopřeju.

 

Dojmy prvního týdne 

Po prvních dnech se cítím příjemně, jakoby „splaskle“, jinak jsem žádnou větší změnu nepocítila, ale na to je ještě brzy. Určitě už se ale necítím tak nafoukle po jídle, jako dřív. Překvapilo mě, jak málo denně stačí jíst, aby člověk přijal vše, co potřebuje, byla jsem zvyklá na větší porce a při dietě jím do „polosyta“, takže jídla doplňuji ještě povolenou zeleninou, abych neměla hlad. Líbí se mi, jak jsou jídla pestrá, slané i sladké, a celkem mi i chutnají. Překvapila mě chuť omelet a chutné jsou všechny sladké krémy. Nejtěžší je pro mě dodržovat pravidelnost a večer mi chybí sklenka vína. 

Dojmy druhého týdne

Druhý týden je o něco lepší, stále si zvykám na pocity „polo hladu“. Větší změny zatím nevnímám, jsou to spíš pocity, že se něco děje. Můj cíl je sice pořád docela daleko, ale vydržím, protože vím, jaký skvělý pocit bude mít vysněná kila dole. Pravidelnost, kontrola a závazek výzvy mi pomáhají vydržet a myslím, že se mi to celkem daří. O jídle jsem si začala vést deník a píšu si, co každý den sním. Také jsem se naučila mít doma dostatek zeleniny do zásoby. Pitný režim mi pomáhá dodržovat velký džbán, do kterého si dvakrát denně navařím neslazený čaj a během dne popíjím. Nejtěžší bývají odpoledne, kdy mě honí mlsná – to tlačím hodinové ručičky očima, aby už byl čas na svačinu a mohla jsem si dát některý z hustých nápojů, ty mi chutnají a na mlsnou pomáhají. 

Dojmy třetího týdne

Mám pocit, jako bych se „vyfoukla“, na centimetrech je úbytek hmotnosti znát, ale čekala jsem, že kila půjdou dolů rychleji. Jsem trpělivá a odhodlaná vydržet, protože se na finální výsledek moc těším. Věděla jsem, že dietu zvládnu hlavně díky příjemné pestrosti chutí a podobě jídel s těmi „normálními“, to je velmi fajn. Po dietě se budu snažit jíst stále hodně zeleniny, chutnají mi saláty, často si připravuji coleslaw nebo vařenou zeleninu. Náročné jsou pro mě víkendy, protože vařím pro rodinu a z vůní normálních jídel mě honí mlsná. Chybí mi hlavně maso, to bude to první, po čem po dietě sáhnu. Překvapivě mi vůbec nechybí pečivo. Chutě zaháním kávou nebo čajem, ale úplně nejlepší je být dost zaměstnaná, to pak čas rychle utíká a nemám kdy řešit touhu po jídle. Občas mám ještě hlad, ale to řeším zeleninovým salátem. 

Dojmy čtvrtého týdne

Jsem ráda, že jsem se do diety pustila. Cítím se celkově dobře, jsem lehčí. Úbytek energie jsem nepocítila, což je super. Jen se stále nemám moc ráda a stále si připadám příliš velká, snad se časem mé pocity ještě změní a začnu být ve svém těle spokojená. I proto budu v dietě ještě alespoň další měsíc pokračovat, abych se přiblížila víc svému cíli. Naučila jsem se jíst hodně čerstvé a vařené zeleniny, to budu dělat i do budoucna, protože je to pro zdravý životní styl nevyhnutelné. Díky dietě jsem zjistila, jak ji připravovat zajímavě a chutně. Nejtěžší pro mě bylo ovládnout své odpolední chutě na sladké a neochutnávat voňavé maso, když jsem ho vařila dětem. Těším se, až do jídelníčku zařadím maso a občas pečivo. 

Přijmi výzvu!

Začni hubnout s Prodietix, sdílej průběh hubnutí a získej možnost vyhrát skvělé ceny.

Každý týden losujeme výherce, zároveň můžete vyhrát ve Velkém finále.

CHCI ZAČÍT