Sleva 33% na všechny programy

Ráda bych se dostala pod 100 kg!

Cíl: Zhubnout 20 kg

Vybraný program: Dieta „M“ na 12 týdnů

Motivace zhubnout

Na konci roku 2018 jsem byla v lázních, a protože tam bylo stravování formou švédských stolů, naordinovala jsem si přísnou ketodietu. Nejdřív se mi váha nehýbala, ale pak jsem začala hubnout a shodila 18 kg. Váhu se mi daří držet, nabrala jsem za dva roky zpět jen 5 kg. Ráda bych v hubnutí pokračovala a dostala se pod 100 kg.

Moje zkušenost s hubnutím/dietami

Nikdy jsem si žádný dietní program nekoupila, pouze jsem si načetla informace z knihy a ty aplikovala a sama si keto dietu nastavila v lázních. Poté jsem hledala nějaké hotové potraviny, které by mi jedno nebo dvě jídla nahradily. Na zkoušku jsem si objednala Prodietix přes eshop a jídla mi celkem chutnala, tak chci vyzkoušet celý program.

Sport a záliby

Mám ZTP pro praktickou nevidomost, proto nesportuji. Od jara do podzimu ale pracuji na zahradě. Ráda tvořím a jsem kreativní, baví mě předení, tkaní, pletení na rámu, genealogie, čtení a malování.

Životní styl

Můj životní styl je celkově sedavý. Ve stravování se vyhýbám lepku a cukru, mám ráda maso, mléčné výrobky, vejce, ořechy a zeleninu.

Dojmy prvního týdne

Nejvíc mě překvapil první pohled do balíku s jídly – to snad nedokážu všechno sníst! Po prvních dnech se cítím celkem dobře, občas se mi točí hlava. S keto dietami mám zkušenosti, takže vím, že se v prvních dnech tělo odvodňuje a člověk se cítí trochu slabší, ale pak dojde k nástupu energie, mizí záněty, drobné bolesti a mám zkušenosti, že to potom i perfektně myslí. Překvapilo mě, že většina jídel chutná lépe, než jsem si myslela. Chutnají mi omelety, hrachová polévka, výborné jsou také tyčinky, müsli a teplý nápoj bílá čokoláda. Měla jsem trochu problém s těstovinami, které bylo potřeba déle povařit. Do budoucna bych ocenila větší sortiment slaných jídel. Dodržování samotného jídelníčku mi problém nedělá, ale mám problém dodržovat doporučené rozestupy mezi jídly. Taky pitný režim si musím neustále připomínat a do pití se nutit.

Dojmy druhého týdne

Druhý týden diety je určitě jednodušší než ten první, ale stále bojuji s dodržováním rozestupů mezi jídly. S keto dietou mám předchozí zkušenosti, takže pozoruji, že už se mé tělo odvodnilo a teď začíná ubývat tuk. Děkuji za každé deko dolů, to mě motivuje vydržet, protože vidím, že opravdu hubnu. Postupně jsem otestovala všechna jídla a některá poslala na výměnu. Tuto službu považuji za velice užitečnou a myslím, že napomáhá tomu, aby to člověk nevzdal. Hodně si vařím i podle receptů a zkouším experimentovat a vymýšlet si vlastní, jen doufám, že to dělám správně a výsledky diety to neovlivní. Z jídel mi chutnají omelety, výborné byly chipsy a příjemně mě překvapily také krémy, nejsem tolik na sladké, ale tyto jsou opravdu dobré. Na začátku diety jsem si návody na přípravu keto jídel z krabiček a sáčků sepsala do jednoho bločku, takže už nemusím hledat, kolik přidat vody, teploty a podobně. Tím jsem si celou přípravu zjednodušila a hodně mi to pomohlo. 

Dojmy třetího týdne

Zatím nepozoruji žádné zdravotní změny, i energii mám stále stejnou. Očekávání ohledně hubnutí se daří naplňovat, i když pomaleji, než jsem doufala. Třetí týden jsem pociťovala větší zimu. Pohyb mám stejný, jako před dietou – péče o domácnost, předení a tkaní. Výrazné chutě mě netrápí, jsem spíš na slané, takže když mám chuť na něco slaného, osolím si víc další jídlo. Celkem mi chybí mrkev a ovoce a těším se na normální potraviny. Dieta mě naučila víc vařit a nejíst instantní potravu, tento návyk bych si ráda odnesla i do běžného života. Recepty si vymýšlím vlastní, nejvíc mi chutná mrkev s hovězím masem a špenát s rýží. 

Dojmy čtvrtého týdne

Je znát, že čím je člověk starší, tím je metabolismus pomalejší. Zpočátku diety mě trápily závratě a byla mi zima, ale to se změnilo koncem třetího týdne - od té doby je mi normálně a mám pocit, že začíná lépe ubývat váha. Největší problém mi na začátku dělal pitný režim, později dodržování pravidelnosti v jídle. Těším se, až se dostanu na svou vysněnou váhu, proto budu v keto dietě pokračovat dál, zdaleka nejsem na konci. Vlastní recepty hodlám doplňovat vašimi nízkosacharidovými produkty, dokoupila jsem si i shirataki těstoviny. Z běžných jídel se nejvíc těším na ovoce, maso a „nepovolenou“ zeleninu. Myslím, že se mi občas zasteskne po rychlé a snadné přípravě jídel, která byla odpočinkem od vaření.

Přijmi výzvu!

Začni hubnout s Prodietix, sdílej průběh hubnutí a získej možnost vyhrát skvělé ceny.

Každý týden losujeme výherce, zároveň můžete vyhrát ve Velkém finále.

CHCI ZAČÍT