Sleva 33% na všechny programy

Chci se celkově cítit lépe a líbit se sama sobě!

Cíl: Zhubnout 7 kg

Vybraný program: Dieta „M“ na 30 dní

Motivace zhubnout

S obezitou bojuji už od dětství, jako malá jsem kvůli tomu byla 2x v léčebně. Váha je něco, co řeším celý život, chci se celkově cítit lépe a líbit se sama sobě.

Moje zkušenost s hubnutím/dietami

Známá mi doporučila Prodietix, vyzkoušela jsem programy už dvakrát a vždy byla maximálně spokojená. Bohužel jsem pak pokaždé odcestovala na delší dobu pracovně do zahraničí, kde jsem vypadla z rytmu a pár kil nabrala zpět. Tentokrát zůstávám v Čechách a chci se do hubnutí pořádně opřít. Věřím, že tentokrát se mi podaří výsledky udržet.

Sport a záliby

Sportuji ráda, běhám, chodím na HIIT tréninky a když je čas, tak jezdím na horském kole.

Odpočinu si ráda u knihy.

Životní styl

Práce na směny se podepsala na mém životním stylu, jím nepravidelně. Snažím se jíst dostatek zeleniny a vyhýbat se tučným jídlům a sladkému.

 

Dojmy prvního týdne 

Jsem nadšená, už jsem zhubla 3,5 kg, je to vidět i na centimetrech (5 cm v pase, přes prsa a boky 1 cm), celkově se cítím lehčí. Nejvíc mě překvapila dobrá chuť keto jídel a jejich jednoduchá příprava. Nejvíc mi chutnají tyčinky, pokud bych měla vybrat, co mi chutnalo nejméně, tak asi tagliatelle, ale není to žádná hrůza. Vyzkoušela jsem i Prodietix recepty, pravidelně dělám zálivku Vinaigrette, brokolicové muffiny a celerové hranolky. Pracuji na směny, proto mám někdy problém dodržet stejné časové rozestupy mezi jídly, jinak mi změna jídelníčku a režimu nedělá problém. Občas mě přepadnou chutě, ale zapiji to nebo si dám zeleninu. Trochu mě tíží méně energie při vyšším výdeji, byla jsem zvyklá se denně hýbat a při běhu mám méně energie, ale s tím jsem počítala, protože mi váš výživový poradce doporučil brát v první fázi sport zlehka. 

Dojmy druhého týdne

Druhý týden se mi líbí mnohem víc, už nemám problém s úbytkem energie, naopak se cítím skvěle. Také vidím, že hubnu, nejvíc je to znát na centimetrech a volnějším oblečení. Nový zdravější styl života mi sedí a vidina, že si ho udržím i po dietě, mě motivuje vydržet. Už teď přemýšlím, jak budu po konci diety řešit svačiny, protože teď jednoduše sáhnu po tyčince nebo drinku. Bojím se, abych neměla tendence nahradit svačinu tyčinkou z obchodu. Naučila jsem se jíst více zeleniny a lépe si připravovat jídlo s sebou do práce. Tam je pro mě těžší dodržovat přesné rozestupy mezi jídly, ale alespoň pitný režim a 2 lžíce oleje denně mi problém nedělají. Vařím i z Prodietix receptů a jsem ráda, že už mohu jíst více druhů zeleniny a maso a udělat si tak rozmanitější jídelníček. Výborný je pečený květák, pečená dýně a kaše s cuketou. Měla jsem menší krizi, ale přesvědčila jsem se, že za riziko, že se mi kila vrátí, to nestojí. Občas mám chuť hřešit - v první fázi jsem to zaháněla okurkou nebo celerovými hranolky, ve druhé fázi už mě to díky bohatšímu jídelníčku tolik netrápí, ale když už, tak mi spolehlivě pomůže kousek dýně, papriky nebo rajče. Když mám mlsnou, tak sáhnu po vanilkové tyčince nebo vaflích. Celkem se mi daří jakémukoli pokušení odolávat, i když se to zdá nezvladatelné. Za ten pocit to stojí.

Dojmy třetího týdne 

Končím druhou fázi diety a jsem velmi spokojená. Na režim jsem si už zvykla, s energií nemám problém a hezky se mi na sebe kouká. K celkovému lepšímu pocitu ze sebe se mi zlepšila kvalita pleti a nálada. S každým dalším týdnem mám více energie, takže můžu běhat a teď zapojuji i HIIT tréninky. Nejvíc mi chybí čerstvý chléb a pečivo, které ráda peču sama doma, pak jogurty a oříšky. Vůbec mi nechybí uzeniny a slazené nápoje. To jsou potraviny, které člověk vůbec nepotřebuje. Občasné chutě zaženu bylinkovým čajem, kávou, celerovými hranolky a okurkou. Těším se na třetí fázi a rozmanitější jídelníček. Do běžného režimu po dietě si odnesu zvyk malých porcí, budu se snažit nejíst tolik sladké a vyhýbat se pochutinám jako chipsy, uzeniny a slazené nápoje. A ke každému jídlu přidám porci zeleniny. "

Dojmy čtvrtého týdne

Uplynulé 4 týdny hodnotím velmi pozitivně a přínosně, hodně se toho za ten měsíc změnilo. Jsem sama se sebou spokojená a více sebejistá, dieta mi přinesla skvělou příležitost se sebou něco udělat a určitě bych do toho šla znovu. Jsem ráda, že i po skončení mohu využít poradenství Prodietix odborníků. Největší problémy mi dělalo dodržování rozestupů mezi jídly, určitě mi bude chybět jednoduchost jejich přípravy. A také výborné sladké tyčinky. Můj plán na udržení váhy je mít dostatek pohybu, budu myslet na to, co jím, vyhýbat se určitým potravinám a jíst dostatek zeleniny. Teď už se těším, až si uvařím nějakou omáčku a upeču svůj oblíbený domácí chléb. 

 

Přijmi výzvu!

Začni hubnout s Prodietix, sdílej průběh hubnutí a získej možnost vyhrát skvělé ceny.

Každý týden losujeme výherce, zároveň můžete vyhrát ve Velkém finále.

CHCI ZAČÍT