Sleva 33% na všechny programy

Chci se líbit sama sobě!

Cíl: Zhubnout 12 kg

Vybraný program: Dieta „M“ na 9 týdnů

Motivace zhubnout

Svou motivaci k hubnutí vidím každý den při pohledu do zrcadla. Chci se víc líbit sama sobě, cítit se lépe a konečně zhubnout nabraná kila po porodu, která mě omezují. Můj cíl je být aktivní a spokojená máma bez omezení pro svou roční dcerku.

Moje zkušenost s hubnutím/dietami

Zkoušela jsem redukční dietu na základě sestavení jídelníčku, při které jsem jedla 5x denně. Na Instagramu jsem se dozvěděla o Prodietix, když jsem sama hledala keto dietu, která je dle recenzí chutná, má mnoho příchutí a variant jídel.

Sport a záliby

Denně chodím na dlouhé procházky s kočárkem, doma posiluji kvůli diastázi také břišní svaly. Ráda cestuji hlavně k moři, protože mě baví šnorchlování. Ráda také vařím a experimentuji v kuchyni.

Životní styl

Celý můj život se točí kolem miminka a sebe jsem měla tendenci zanedbávat, proto to chci změnit a jít do sebe. Jím 3 – 4x denně zdravě a vyváženě, ale něco nefunguje a už nevím, jak dál. Keto dieta je pro mě ideální, protože mi připravená jídla ušetří čas, kterého je pomálu, takže nebudu zanedbávat ani sebe, ani péči o rodinu.

Dojmy prvního týdne

Když jsem viděla, jaká kupa jídla mi přišla, nejdřív jsem se zhrozila, kolik toho je, ale na celou dobu diety je to v pořádku, takže jsem do prvních dnů šla s klidem, že nebudu hladovět. Navíc mám ráda fialovou, tak se mi fialový design balíčků líbí. První dva dny jsem se cítila slabší a trochu se mi motala hlava, teď se ale cítím „splaskle“, už nemám tak nafouklé břicho a mám víc energie. Změna stravování pro mě byla těžká, dřív jsem jedla 3 obří porce za den, při dietě je to 5 malých porcí denně. Zatím se mi to daří na 100 % dodržovat a nemíním polevit. I když jsou porce menší, tak nemám vůbec hlad, naopak se cítím sytá a nemám ani chutě. Jídlo je navíc vynikající! Strašně mi chutnají šťouchané brambory, tyčinky, vafle, párečky, nápoje, perník a buchta. Jediné, čemu jsem nepřišla na chuť, jsou ovesné kaše. Příprava jídel je snadná, nemusím trávit hodiny v kuchyni vymýšlením, co budu vařit. Prostě ráno vstanu a vyberu si, na co mám chuť. 

Dojmy druhého týdne

Tento týden se cítím o mnoho lépe než ten předchozí. Jsem klidnější, mám dostatek energie a dobře se mi spí. Na první pohled vidím, že to funguje a centimetry mi mizí z těla, i když nehladovím. Celkově se cítím lehčí a mám dobrou náladu. Chci se konečně cítit dobře a dotáhnout dietu do konce, ne o tom jen snít. Na začátku druhého týdne přišla chvilková krize, že si nemůžu dát rohlík se sýrem a salámem, ale potom jsem si uvědomila, že těma rohlíkama jsem se dostala tam, kde jsem, a myšlenky mě přešly. Pomohlo mi uvědomit si, že bez sebezapření chtěných výsledků nedosáhnu. Už se nemusím nutit do pití, tento týden jsem měla větší žízeň, takže to šlo samo. Zkouším do jídelníčku zařadit i Prodietix recepty, oblíbila jsem si květákovou pomazánku, žampiony s opečenou cuketou a párečky. Z keto jídel mi na snídani chutnají citronové palačinky, na svačinu mám ráda vafle a tyčinky, ty spolehlivě zaženou chutě na sladké. Nejtěžší je pro mě nemyslet na nezdravé tyčinky, brambůrky a podobná lákadla, které mám doma. 

Dojmy třetího týdne

Třetí týden byl vážně skvělý, změny na těle vidím veliké. Mám pravidelné zažívání, cítím se lehce a nejsem přeplněná, jak tomu bývalo před dietou skoro každý večer. Centimetry ubývají, nálada je čím dál tím lepší, mám více energie, jsem aktivnější a stíhám víc věcí. Začala jsem také posilovat ruce, které jsou moje slabina. Nečekala jsem, že mi to půjde tak dobře a kila půjdou rychle dolů, takže jsem moc spokojená a těším se, až se konečně začnu líbit sama sobě. Dokonce jsem už nalomila i kamarádku, která je z mé změny nadšená a uvažuje o zakoupení dietního programu Prodietix. Chutě už mě tolik netrápí, a když se náhodou objeví, snažím se na ně nemyslet. Pomáhá mi si dát okurku nebo vodu s citronem. Těším se na druhou fázi, ve které budu moct jíst rajčata, která mi celkem chybí. Až dieta skončí, určitě budu dál pokračovat v pravidelném režimu, na který jsem si zvykla. Jsem na sebe pyšná, že se mi vše daří dodržovat podle plánu. Budu také jíst víc zeleniny, bílkovin a dodržovat pitný režim. Hodně se těším na žitný chleba, tvaroh a čerstvý sýr. 

Dojmy čtvrtého týdne

Do diety jsem šla, protože jsem nevěděla, jak dál. Za uplynulé 4 týdny jsem se naučila, že je důležitý příjem bílkovin, zeleniny, vody a další principy zdravého stravování. Na konci výzvy se zase líbím sama sobě. Už obleču veškeré oblečení, které jsem teď 15 měsíců od porodu natáhla leda tak ke stehnům. Můžu nosit vše, co jsem nemohla, a dělá mi to velkou radost. Cítím se dobře, mám dobré trávení, super spánek, dobrou pleť i vlasy a sebevědomí šlo taky nahoru. Nezadýchávám se při procházkách, jdu rychleji, protože jsem lehčí a netahám na sobě tolik závaží. Během diety mi největší problém dělalo odolávat chutím, když jsem ostatní viděla jíst nebo cítila oblíbené jídlo. Ze začátku jsem měla problém s povolenou zeleninou, chyběla mi má oblíbená rajčata. Teď se těším na sýry a proteinové těstoviny, které jsem dříve jedla místo klasických. Z jídelníčku během diety mi nejvíc budou chybět moje milované vafle, tyčinky a palačinky. Po skončení budu pořád dodržovat pitný režim, jelikož se mi pití čerstvé vody osvědčilo. Zvýším oproti minulosti příjem zeleniny a budu více přemýšlet nad tím, co jím. Budu se snažit dodržovat minimálně 4 jídla za den, porce budu jíst střídmější a přílohy částečně nahradím zeleninou. V minulosti jsem si nakládala strašně velké porce a přejídala se. Chci si také najít nějaký sport, který mě bude bavit. Pokud bych selhávala, určitě bych šla do diety znovu, ale doufám, že mě bude motivovat i poradenství, kterého určitě využiji. 
 

Přijmi výzvu!

Začni hubnout s Prodietix, sdílej průběh hubnutí a získej možnost vyhrát skvělé ceny.

Každý týden losujeme výherce, zároveň můžete vyhrát ve Velkém finále.

CHCI ZAČÍT